prowadzenie ewidencji użytkowników samochodów służbowych zgodnie z regulacjami wewnętrznymi Klienta w tym nadzór nad protokołami zdawczo-odbiorczymi samochodów,
nadzór nad funkcjonowaniem aktualnej polityki flotowej,
bieżąca obsługa mandatów i kar za parkowanie (nadzór nad wypełnianiem przez użytkowników oświadczeń, wymiana dokumentów z leasingodawcą itp.),
nadzór nad obsługą serwisową dotyczącą przeglądów technicznych wymaganych zaleceniami producenta pojazdu na podstawie książki gwarancyjnej lub książki obsługi pojazdu,
nadzór nad naprawami mechanicznymi gwarancyjnymi i pogwarancyjnymi, wymianą części, akcesoriów, płynów eksploatacyjnych i innych napraw i czynności wynikających z normalnej eksploatacji w autoryzowanych przez producenta lub leasingodawcę pojazdu stacjach obsługi,
włączenie się w proces likwidacji szkód komunikacyjnych we współpracy z ubezpieczycielem i leasingodawcą,
monitoring badań technicznych przeprowadzanych na stacjach diagnostycznych w terminach określanych przez prawo,
kontrolę kosztów paliwa i smarów, wizyt w warsztatach naprawczych, mycia i sprzątania oraz szkód komunikacyjnych wraz z uszkodzeniami wynikającymi z eksploatacji samochodów.
nadzór nad gospodarką oponami, relokacje, dostawy, wymiana, naprawa i przechowanie opon, wyważanie kół, prostowanie felg, wymiana felg i opon na nowe w sytuacji uszkodzenia (zgodnie z przyjętym limitem),
zaawansowany system informatyczny do zarządzania flotą samochodową.
interakcję z użytkownikiem samochodu w sprawach zlecanych przez Klienta lub leasingodawcę,
nadzór nad monitoringiem pojazdów,
dekretowanie merytorycznie zgodnie z planem kont Klienta wszystkich faktur związanych z flotą samochodową (paliwo, serwisy, myjnie, leasingi itp),
sprawdzanie zasadności wydatku, prawidłowości jego naliczenia; dekretowanie faktury zgodnie z planem kont,
zamawianie wycen i ekspertyz technicznych samochodów jeśli są potrzebne,
przygotowanie do zdania samochodów po okresie leasingu,
pośrednictwo w sprzedaży floty po okresie jej użytkowania.